Zajęcia fitness

zobacz co możemy Ci zaoferować

Sala fitness to miejsce, gdzie instruktor pomoże Ci wypocić wszystkie smutki czy stresy!

W ofercie posiadamy różne rodzaje zajęć – od wzmacniających, przez interwałowe po siłowe.

Powiedz nam na czym Ci zależy a podpowiemy Ci jak to uzyskać korzystając z naszych zajęć.

 

67321 564075143737713 8275550070265628776 n1 1780803 564074903737737 4886094942369570085 n 

 

SPINNING – intensywny trening z użyciem rowerków spinningowych przy mocnej muzyce. Podczas 45 minut można spalić około 800 kalorii. Podczas tych zajęć zaangażowane są całe nogi wraz z pośladkami i brzuchem. Trening jest intensywny, tętno powinno utrzymywać się na poziomie ok. 130 ud/min (dzięki temu otrzymujemy optymalne spalanie tkanki tłuszczowej).

BPU – ćwiczenia skupiające się na brzuchu, pośladkach i udach. Trening ten może być siłowy lub aerobowy – instruktor sam decyduje w jaki sposób danego dnia zostaną przeprowadzone zajęcia. Podczas tych zajęć skupiamy się na ujędrnieniu ud i pośladków, wzmocnieniu brzucha oraz kształtowaniu pięknych kobiecych walorów.

TABATA – interwał podczas którego wykonujemy 4-minutowe tabaty. Każda tabata to 8 ćwiczeń trwających 20sek każde, plus 10sek przerwy między nimi. Łącznie wykonywanych jest od 5 do 7 obwodów, zależy od zaawansowania grupy. Ćwiczenia te nie nadają się dla osób które wcześniej niczego nie trenowały – zbyt duża intensywność może powodować szybki wzrost tętna, zawroty głowy, nawet omdlenia.

TRAMPOLINY – trening interwałowy na którym możecie poczuć się jak dzieci a jednocześnie spalić mnóstwo kalorii i pozbyć się nadmiernego tłuszczyku. 45 minut specjalnie dobranych ćwiczeń na trampolinach, zabawa i chudnięcie jednocześnie. Przeciwwskazaniem jest ciąża, problemy z nietrzymaniem moczu, problemy z kręgosłupem, problemy ze stawami kolanowymi oraz biodrowymi, problemy związane z układem rozrodczym i miednicą.

BOKS – sztuka walki, na te zajęcia przynosimy własne rękawice, można również ochraniacz na zęby. Dużo potu, trenowanie techniki, dziedzina sportu bardzo wymagająca.

TRENING OBWODOWY – 8-12 stacji treningowych, każda na inną partię ciała. Trening najczęściej siłowy, wzmacniający i ujędrniający. Na tych zajęciach pracujecie nad całym ciałem, przechodząc co 45-60 sekund na kolejną stację. Ilość obwodów zależy od samego trenera i intensywności poszczególnych ćwiczeń.

POLE DANCE – nie mylić z typowym tańcem PRZY rurze. W naszym klubie skupiamy się na pole fitness, czyli odmianie pole dance polegającej na wykorzystywaniu wielu figur wymagających siły i rozciągnięcia. Pole dance urozmaicamy akrobatyką (tj. przewrotami, przeskokami, stawaniem na rękach etc.). Nie ma ograniczeń wiekowych, wagowych czy stażowych. Nieważne czy chodziłaś wcześniej na siłownię czy też nie – każdy jest mile widziany na tych zajęciach. UWAGA – przed zajęciami nie balsamujemy ciała, dbamy o depilację (kwestia wygody oraz przyczepności do rurki) oraz zdejmujemy biżuterię. Zajęcia odbywają się w krótkich spodenkach na boso.

EASYTONE FIT – platformy easytone to doskonały przyrząd wzmacniający mięśnie głębokie całego ciała. Zajęcia wymagają utrzymywania równowagi co oznacza, że mięśnie są stale napięte i pracują dużo ciężej niż przy stabilnym podłożu. Warto wybierać czasami taką formę ćwiczeń, ponieważ mięśnie głębokie odpowiadają m.in. za poprawną postawę ciała oraz ochronę organów wewnętrznych.

ZUMBA – taneczne spalanie kalorii. Uczycie się układów do specjalnie przygotowanej muzyki. Świetna zabawa, dużo potu, dużo śmiechu i uśmiechu. Nie ma ograniczeń wiekowych ani stopnia zaawansowania – każdy kto chce i kto nie boi się tańca może zapisać się na te zajęcia.

JOGA - to powstała w Indiach dyscyplina samodoskonalenia, medytacji i ascezy, która w sensie ogólnym ma prowadzić do rozwoju duchowego. Na tych zajęciach wyciszycie swoje ciało, zrelaksujecie się.

LET’S PUMP – sztangi, czyli po prostu trening polegający na pracy ze sztangami, dzięki którym wypracujemy siłę oraz wzmocnimy całe ciało. Podczas tych zajęć bardzo ważna jest technika, o którą zadba instruktor. Obciążenie dobierane jest indywidualnie – nie należy się bać, że będzie zbyt ciężko.

BODY EXTREME – trening interwałowy, podczas którego spalisz dużo kalorii. Połączenie ćwiczeń, które mocno podnoszą tętno, ujędrniają ciało, spalają tkankę tłuszczową. Zajęcia nadają się dla każdego, niezależnie od stopnia zaawansowania.

PILATES - system ćwiczeń fizycznych których celem miało być rozciągnięcie i uelastycznienie wszystkich mięśni ciała. System pilates to połączenie jogi, baletu i ćwiczeń izometrycznych. Według założeń Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy, uelastycznienia ciała, obniżenia poziomu stresu oraz ogólnej poprawy zdrowia osób ćwiczących.

LET’S FIT – trening siłowy budujący tkankę mięśniową oraz spalający tkankę tłuszczową. Na tym treningu pracujemy nad całą sylwetką, ćwiczenia nie są intensywne natomiast efekty widać już po kilku tygodniach systematycznych treningów.

STEP – forma ćwiczeń na stepach w rytm muzyki, polegające na dynamicznym wchodzeniu i schodzeniu ze stopnia na różne sposoby. Intensywniejsza wersja tradycyjnego aerobiku. Zajęcia te zalicza się do aerobowych oraz wzmacniających (step funkcjonalny).

TRENING FUNKCJONALNY – Trening całego ciała, wzmacnia, ujędrnia, buduje siłę oraz wypracowuje kondycję. Polecany zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Trening funkcjonalny wykonuje się z użyciem różnego rodzaju sprzętu fitness typu sztanga, kettlebell, step, skrzynia.

ZDROWY KRĘGOSŁUP – ćwiczenia skupiające się na wzmocnieniu mięśni utrzymujących kręgosłup w odpowiedniej pozycji. Zajęcia te są wstanie skorygować drobne wady postawy, uśmierzają bóle pleców.

TBC – Total Body Conditioning (modelowanie całego ciała) łączy ćwiczenia aerobowe ze wzmacniającymi. Sekwencje ćwiczeń TBC wymyśla instruktor, który dba, by uruchomić zarówno górne, jak i dolne partie ciała. Trening TBC zaczyna rozgrzewka. Trwa 10 minut, składa się z prostych kroków, które będzie w stanie powtórzyć każdy. Po niej następuje część wzmacniająca, czyli ćwiczenia na ręce, nogi, pośladki i brzuch. Do treningu używane są rozmaite sprzęty: hantle, tubingi (guma z rączką), obciążenia na nogi (tzw. „zajączki”), step czy coraz popularniejsze piłki.

Akceptujemy

Sprawdź grafik naszych zajęć